Club Esportiu Mediterrani

MARIO TERRAZA, RENOVAT

Mario Terraza afrontarà la seva quarta temporada al primer equip.

Jugador de la casa des de ben petit, va començar a nedar al Club Esportiu Mediterrani amb només 2 anys i, als 5, ja formava part de l’Escola d’Aigua, combinant natació i waterpolo.

Des de llavors, ha anat pujant de categoria en categoria, formant-se com a jugador i adquirint els valors del Club: esforç, dedicació i sacrifici.

Va debutar amb el primer equip sent juvenil de primer any i des d’aleshores ha estat dins la dinàmica del grup.

Aquesta campanya ha estat escollit dins del Set ideal a la jornada 4 de la LE Waterpolo.

Mario: “Aquesta temporada no ha sigut gens fàcil, però ens ha servit d’aprenentatge. L’any que ve volem millorar la nostra posició a la lliga i lluitar per arribar a posicions europees. Som un equip molt jove, amb molta ambició i moltes ganes de superar-nos a nosaltres mateixos.”